close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נדל"ן בפולין- 5 טיפים למשקיעי נדל"ן בפולין

מערכת שורשיט כסליו, תשעז19/12/2016

אם יש לכם את האמצעים לבצע השקעות בחו"ל, אז סמנו לכם את פולין בתור יעד חשוב מאוד

תגיות:

כולנו כבר יודעים שבימינו השקעות נבונות בנדל"ן נעשות במדינות אירופאיות מתפתחות, שם יש לנו את האפשרות לרכוש נכסים במחיר נמוך, להשכיר את הנכס כל עוד נבחר בכך ולמכור אותו בכל רגע נתון.

פולין נבחרת מדי שנה לבין המדינות המשגשגות והמתפתחות ביותר במרכז אירופה, ותחום הנדל"ן בפולין לא מספיק לצמוח. בכתבה הבאה נביא לכם 5 יתרונות ברכישת נכס בפולין, אך ראו הוזהרתם! ייתכן ובסוף הכתבה אתם תצאו עם דירת 4 חדרים בוורשה, והרווח יהיה כולו שלכם.

אתם לא חייבים אזרחות פולנית עבור רכישת נכס בפולין

כל אדם באשר הוא יכול לרכוש דירה להשקעה בפולין או למטרות מגורים. אתם לא חייבים דרכון אירופאי או פולני, אין סיבה לבקש מהסבתא את תעודת הלידה שלה או מהדוד הרחוק להשתמש בשמו על החוזה. אם יש לכם את הסכום הנדרש, אתם יכולים פשוט לרכוש את הדירה בקלות. במידה ותרצו לרכוש שטח או בית, יהיה עליכם לקבל אישור ממשרד הפנים הפולני, אשר יבקש הוכחה לקרבה שלכם למדינה.

כמות הנכסים להשקעה בפולין גדלים בקצב מסחרר

בשנת 2015 נבנו בפולין כמעט 90 אלף דירות חדשות, ובשנת 2016, עוד לפני שהסתיימה השנה, נשברו שיאי הבנייה במדינה בכל הזמנים! כמות הנכסים הזמינים לרכישה בפולין רק הולכת וגדלה, בעוד המחירים נשארים יציבים מאוד בהשוואה למדינותיה השכנות.

ערך הנדל"ן בפולין נמצא במגמת עלייה יציבה

בעוד מחירי הדירות הממוצע עולה משנה לשנה באחוזים אפסיים, ערך הדירות עולה בקצב גבוה יותר מזה של המחירים. ברבעון הראשון של שנת 2016 נמדדה עלייה במחירי הדירות הממוצע בערים הגדולות ב0.1%, לעומת 0.3% בעליית ערך הדירה הממוצעת. קשה שלא להסתנוור מהמספרים האלה!

קלות הרכישה של דירות להשקעה בפולין

כל שעליכם לעשות במעמד חיפוש דירות לרכישה בפולין הוא להתמקח על המחיר עד שתגיעו להסכמה עם בעלי הנכס, לזמן נוטריון פולני (מומלץ מאוד לבקש אחד אשר בקיא בשפה האנגלית) ולחתום על החוזה, לאחר שעברתם עליו כמובן. שימו לב שהחוזה יהיה כתוב בשפה הפולנית אז במקרה שהנוטריון שלכם לא דובר אנגלית, הצטיידו מראש במתורגמן.

השכרה של הנכס ללא שום בעיה

בפולין אין שום חוק האוסר על תושבי חוץ להשכיר את הנכס העומד לרשותם. הדרישה היחידה של המדינה מכם היא במקרה והחוזה הוא לתקופה של יותר משנה אחת החוזה חייב להיות בכתב. כל עוד ערכי הדירות עולים בצורה כל כך יציבה, ההזדמנות היא שלכם לקצור תשואה גבוהה יותר עבור ההשקעה שלכם.

אנחנו מניחים שאם הגעתם עד כאן, יש לכם את האמצעים לבצע השקעות בחו"ל, אז סמנו לכם את פולין בתור יעד חשוב מאוד, הן מבחינת הקירבה שלה לישראל (3 וחצי שעות טיסה בלבד), והן מבחינת השגשוג וההתפתחות המרשימה שהמדינה מראה במשך שנים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה